Tani zestaw pielęgnacyjny do włosów z UK

Dzisiaj post, który mi chodził po głowie od bardzo dawna, ale dopiero teraz doczekał się realizacji bo trafiłam na perełeczki bardzo tanie, łatwodostępne i dające dobre rezultaty. Zdjęcia mi wychodzą podłe bo wiecznie jest ciemno i niewiele da się focić no ale - tu się przekaz liczy więc żeby nie odwlekać pisze dzisiaj, znaim wyrzucę puste opakowania.

 Myjadła i gratisy:


1.Wilko Apple conditioner WILKO woda, alkohol tłuszczowy, odzywkowa substancja pieniąca, zapach i po tym nieco śmieci - wspaniała odżywka do mycia, jestem nią zachwycona. I ten jabłkowy zapach!





2. Cien Baby Shampoo LIDL - Szampon oparty na mieszance różnych detergentów, również tych mocniejszych ale nie rypie. Ot dobry szampon do mycia który nie szkodzi. Ma trochę soli, nie za dużo.














3. By My Beard Beard Oil SAVERS/online - olej do brody dla facetów. Na końcówki jak znalazł, przyjemnie pachnie... kokos z cytrusami i męską nutą. 












4. Alberto Balsam Blueberry Shampoo - do kupiernia chyba wszędzie. Świetny do oczyszczania, ale bez zdzierania do bólu. Ma substancję chelatującą jako bonus. U mnie te szampony goszczą od kiedy jestem w UK bo woda twarda jak petarda, więc włosy by cierpiały. A tak proszę, nie cierpią.


Odżywianie
4. Creightons Volume Pro Conditioner SAVERS, POUNDLAND - Kosmetyk bardzo gęsty i woskowy o pięknym zapachu podobnym do Biovaxa Keratin (mój luby jest wielkim fanem owej woni). Mamy tu baze odżywkową, odżywkowe składniki pieniądze i aminokwas kreatynę. Po zapachu mieszanka protein roślinnych i pantenolu. Doskonała odżywka proteinowa!













5. Cien Pro Vitamin Repair LIDL - Mój wielki hicior. Na bazie alkoholu stearylowego, bardzo gęsta. Gliceryna, pantenol i olej makadamia lub awokado zależnie od wersji. Wersja Repair ma zapach jabłka z cynamonem, a wersja do farbowanych bardziej mleczną nutę. Pięknie nawilżające odżywki, a raczej już maski idealne do wzbogacania. Zużyłam już kilka opakowań.











6. Cien Colour Radiance LIDL - Nowy nabytek. Przed zapachem mamy silikony, olej słonecznikowy i ekstrakt z rozmarynu, nieco dobroci po zapachu także. Odżywka mocno emolientowa, polubiliśmy się. Pachnie jak większość kosmetyków Tresemme. Podobny produkt znajdziecie w Aldi.
(czemu to nieszczęsne zdjęciem i się na blogu przewraca - nie mam pojęcia, postaram się to skorygować)



7. Elvive extraordinary Clay SUPERDRUG, BOOTS, WILKO - Ciekawostka typowo drogeryjna. Dużo oleju sojowego, nieco ekstraktów, domieszka nawilżaczy. Porządna emolientowo-humektantowo odżywka. Na pormocji kosztuje ok. 2 funty za duże opakowanie i to właśnie wtedy najlepiej ją zakupić.











Mam sporo innych produktów, ale te kosmetyki ostatnio zdominowały moją pielęgnację. Powoli przerzucam się na mycie odżywką, w grudniu spróbuję myc tylko w taki sposób przy minimalnej pielęgnacji.







Komentarze

  1. Alberto Balsam wspominam dobrze, obecnie chyba sa w Tesco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam niczego, ale mam nadzieję że w maju przywiozę sobie kilka rzeczy z Włoch :D!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz